توسعه اپلیکیشنی دیگر برای اپل واچ
نوشته شده توسط : علی افشار

بیش از یک سال از معرفی ساعت های هوشمند می گذرد، اما می توان گفت طراحی فروشگاه اینترنتی که تا به حال جز اپ ها و کاربردهای استاندارد ارائه شده توسط سازندگان، اپلیکیشن ها و کاربردهای خلاقانه ی چشمگیری از طرف توسعه دهندگان برای این گجت های هوشمند ارائه نشده است. گرچه این وضعیت در حال تغییر است و به مرور کاربردهای بالقوه و جالب این ابزارها نیز آشکار خواهد شد.

تیمی از محققین تایوانی، نرم افزار جالبی را برای اپل واچ توسعه داده اند که با استفاده از آن می توان پهپادی را با دست کنترل کرد. برای این کار کافیست ساعت را به دست کرده، اپلیکیشن مورد نظر را اجرا نمایید و با حرکت دست به هدایت پهپاد خود بپردازید. خبرگزاری رویترز از شیوه کار این سیستم جالب ویدیویی تهیه کرده که در ادامه شاهد آن خواهید بود.

البته تیم طراح این نرم افزار روش ابداعی خود را تنها به پهپادها محدود نکرده و با طراحی نرم افزاری مجزا، امکان خاموش و روشن کردن، و یا تنظیم شدت نور اتاق را نیز از طریق حرکات دست میسر ساخته است. رویترز در ادامه آورده که این محققین تایوانی قصد دارند با ثبت پتنتی این شیوه هدایت و کنترل را به انحصار خود درآورند.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: